miercuri, 12 august 2009

Asa ne respecta ?

"Intrebari strict legate de serviciile noastre?Ne poti apela gratuit de trei ori pe luna la *222.Restul apelurilor sunt taxabile conform tarifelor Vodafone."
Sms primit de mine de cateva minute. Poate e numai pentrumine ca-i tot bazai sa-si respecte conditiile contractuale !
Io platesc pentru un serviciu, ei ma restrictioneaza-numa' de trei ori, pana apuci sa vorbesti cu un nene/tanti de la ei asculti toata pololgia de ti se descarca bateria, nu au solutii aproape niciodata, te 'redirectioneaza' de parca nu lucreaza in acelasi trust si de acum te si taxeaza !
Frumos zic !

4 comentarii:

vilo13 spunea...

Âu!
Sunt client Vodafone din 2004 dar aşa inepţie încă nu mi-a inundat telefonul mobil.
Aş suna numa' ca să-i întreb dacă-i adevărat...
Oricum... faţă de celelelalte reţele, Vodafone e mult mai în regulă...

krl spunea...

gandeste ca poate fi si mai rau, ai nevoie de consultanta tehnica si in loc sa ti'o ofere ei, le'o oferi tu lor :)

Dan Ghemeș spunea...

@krl : e o chestie de minim bun simt sa-ti respeci clientii si sa vi in intampnarea lo ascultandu-le nemultumirile.

krl spunea...

stiu man, insa serviciile din romania au lasat, lasa, si vor lasa intotdeauna de dorit, si niciodata nu isi vor respecta clientii