miercuri, 23 septembrie 2009

Back in the future

Stau şi mă mir ca proasta-n târg cand aflu că în târgul nostru liceenii sunt obligaţi să mearga la munci agricole(la colegiul Traian Săvulescu).
Îmi amintesc că pe vremea când eram şi io ca ei, mă obligau şi pe mine sa stau într-o cameră cu alţi 80 de colegi, să mănânc fără să mă satur din gamelă pe câmp fără să pot să mă spăl pe mâini, să merg la duş de doua ori pe săptămână cu apa rece, să mă spăl dimineaţa la spălator cu înca 25-30 de colegi, şi să merg la budă în fundu' fermei, iar peste zi în câmp pe unde apucai.
Acest lucru îl susţine inspectorul general Dumitru Matei pe televizor. Că elevii deşi nici n-au profil de agricultură trebe musai să se obişnuiască cu munca brută spre îmbuibarea buzunarelor profilor şi inspectorilor, că şi în occident se practică-aci bagă el lucrul pe timpul verii la Mc Do-care nu-i tot una-ăia au ales sa muncească acolo nu au fost obligaţi şi acolo sunt remunerati.
Uite aşa se face rost de forţă de muncţ ieftină-3 mese/zi-şi de bani pentru campania de vară-toamnă a alegerilor ! Că elevii nu sunt plătiţi de nici un fel pentru munca prestată !
Profesorii de ce sunt plătiţi ? Pentru că ei fac munca de bodyguard de noapte nu muncă la catedră !
Dacă nu vă convine o mai pun de o grevă sau de o boicotare a bac-ului !
Că oricum plătim învăţământul care e gratuit odată dimineaţa şi odată după-masă la meditatiile pe care nici dracu nu plăteşte impozit.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Vrem GREVA GENERALA !!

Dan Ghemeș spunea...

vreti !