sâmbătă, 24 iulie 2010

Afaceri pe româneşte


Dacă tăt n-are bani să plătească datoria energomurului la e-on şi o oprit apa caldă, căldura de vreo câteva ori anu" ăsta şi-o pus mari lacăte pe centralili termice apă caldă (ştia de la centralizat nici nu mai ştiu de când nu mai au), că, ce şi-o zis primăria tg-mureş ?
Că dacă n-ai bani de centrală, te împrumută ea prin anumite bănci cu condiţia ca să pui ipotecă în favoarea lor pe locuinţă ! Dată fiind perioada prosperă prin care trecem, dat fiind numărul mare de imbecili pe metru pătrat mă aştept ca în câţiva ani proprietarul majoritar al locuinţelor din oraş să fie primaru" !

P.S. Ieri am asistat la o mare desfăşurare comunistă de forţe la viitorul stadion privat pe care va evolua echipa locală sponsorizată de primărie, proaspăt intrată în A. Bunânţăles că acest tip de desfăşurări : echipa,terenu", tăt ce implică astea sunt private dar sponsorizate din impozitele şi taxele noastre ! Corect !?!?

2 comentarii:

Ionut spunea...

Corect, d-aia e echipa locala! :)

Dan Ghemeș spunea...

io să-mi văd de treaba mea, că ştiu ei mai bine ce să facă cu taxili şi impoziltili mele !