vineri, 20 august 2010

Să tăt cumperi pe net


Pe tuităr un magazin onlain îşi face reclamă la un pozor. Ce să vezi, io tocmai cătam unu" mai bun.
Verificăm pe sait, pretu" bun, stocu" "sufucient", pozele sculei relevante, scriau ei.
-Bună ziua, vreau şi io pozoru" X, cu preţu" Y.
- Să verific dacă mai avem pe stoc ! Şi verifică vreo 5 minute pe banii mei, că io am telefonat.
-Ne pare rău, dar n-o fost decât o bucată, care s-o dat !
-Pe sait scrie stoc suficient !
-Ne scuzaţi de greşeală.
Postez ca tăt omu" tras în piept de reclamă mincinoasă şi hop ! Apare postatoru" firmei care zice că de fapt mai au două bucăţi !No, zic, să vină pozoru " ! Ok ! zic ei, aşteptăm păreri !
Şi vine a doua zi pozoru" ! La prima vedere era ăla !
Numa" că : pe poza lor de pe sait avea ecranu" lcd mobil, la ăsta de mi l-o trimis îi mobil numa" cu şurubelniţa şi o singură dată, în mod irevocabil ! Pe poza lor avea vizor pozoru", la ăsta trimis numa" cu bormaşina dacă-i fac am !
Iar postez pe tuităr, ca omu" tras în piept, şi iar apare postatoru" saitului care-şi cere scuze că o "greşit" pozele !
Bre, voi acolo vindeţi sau vă cereţi scuze ? Sau, dacă la fiecare vânzare faceţi "greşeli" ,înseamnă că aveţi departamentu" special de cerut scuze la telefon, onlain şi oflain de la clienţi !
Dacă aveam detaliile astea dinainte, cred că mă mai gândeam cu cumpărătura.
No, despre aparat numa" de bine, deocamdată. Tare mi-ar fi fost util vizoru" !
Despre firmă "numa" de bine" şi n-o recomand ! Firma de magazin onlain se cheamă SIGMANET şi din nou, N-O RECOMAND !
Şi normal, de la mine n-o să mai vadă altă comandă ever !
Şi bunânţăles un binemeritat unfollow !

2 comentarii:

roru spunea...

ce aiurea...si astia tot fac reclame si sondaje pe la tv cum ca shoppingu' online e mai accesibil bla bla...vrajeala.

Dan Ghemeș spunea...

tăt ei au de pierdut ! şi se mai întreabă de ce lumea n-are încredere în cumpărături on-line.