marți, 19 iulie 2011

Ana are mere

Mă dăseam io, ca tăt omu" duminica,cu maşina prin oraş. Şi în drumurile mele mă întâlnesc cu o arteziană, de pe spaţiu" verde despărţitor dintre drumuri. Singura problemă îi că,arteziana nu trebuia să fie acolo.
Sunpm la 112 !
-Da" de ce n-aţi sunat la aquaserv ?
-Pentru că n-am număru" lor !
-Rămâneţi un pic !
-No,bine ! zic.
Mă bagă la pompieri ! O fi având ăia cisternele goale, zic, şi trebe umplute.Că apa tăt mere la dracu-n praznic !
-Alo !
-Da ! Este o arteziană pe......şi curge apa pe banii mei ! Ştim, dar n-avem ce face. Aquaserv se ocupă.
-Ok.
Trec înapoi pe la 11,30 noaptea. Aquaserv să ocupa de orice altceva, numa" de arteziana de ocazie nu !
Luni,la prima oră trec pe-acolo. Orice vedeai pe-acolo numa" aquaserv nu !
Amu" întreb io, ca omu" plătitor de taxe, impozite,etc : cine mama minunii plăteşte apa aia care o tâşnit 24 de ore cel puţin ?
Răspuns : -Noi fraierii, că ăia cu curu" mare şi lat nu s-o deplasat la avarie, deşi le-o fost sesizată cel puţin de mine şi de pompieri !

Niciun comentariu: