sâmbătă, 30 mai 2009

ŢGĂRI PE BANII NOŞTRI !

În judeţul nostru, funcţionarii cumpără ţigarete pe bani publici.Am verificat pe http://www.licitatiipublice.ro/ şi chiar se întâmplă să fie chiar aşa ! Ca fumător, după ce sunt discriminat că-mi arate ei unde pot fuma io pe banii mei, nu am nimic împotrivă să fumeze cine ce ţi unde vrea. Dar pe banii lui ! Dacă vreau io să-i dau o tigară e altceva. Poate a ramas în pană. Alta e să fumeze pe banii mei ! Nici nevasta mea nu face asta ! În schimb o face D.A.S.P.C.-ul. Sau poate D.A.S.P.C.-ul nu s-a lăsat de fumat ci doar de cumpărat tigari ! Mai cunoaştem noi dinăştia.
"Plini de grijă faţă de banii publici, bani proveniţi din buzunarele noastre, ale tuturor contribuabililor, funcţionarii Direcţiei de Asistenţă Socială şi Protecţie a Copilului din judeţul Mureş s-au gândit că ar fi bine să plaseze aceşti bani în ţigarete. Angajaţii statului, plătiţi de noi toţi, au considerat că este o idee bună să pună un anunţ pe un site de licitaţii prin care să anunţe că instituţia vrea să achiziţioneze ţigarete.Pe site-ul www.licitatiipublice.ro a fost pus un anunţ prin care Direcţia solicita 25.000 de pachete de ţigarete, iar criteriul era preţul cel mai mic."

Niciun comentariu: