Sâmbătă liber, luni sărbătorire de la guvernu lu poc. Marţi înfiinţaaaaaaaaaaaare la prăvălie să-l schimbăm.
Ne explică agenta de vânzări de mare viteză de tejghea că au trecu 48 de ore si nu-l poate schimba ci trebe musai 'reperat' !
I-auzi !
Adica ei au lucrat şi sâmbătă şi luni ! Treaba voastră zic io, că din punct de vedere legal 48 de ore se implinesc azi !
Vitezista nu şi nu ! Şi a mai trebuit să particip la procedura interna prin care ea mă sună ,îmi dă telefonul ei şi îl consultă pe al meu să vada dacă nu mint ! Din punctul ei de vedere nu înţelegea de ce vrem să-l schimbăm. Că doar aşa funcţionează !
Mă poate ajuta cu o reparaţie, că au trecut pa'şopt de ore.
Io nu şi nu ! Ea ca un angajat la o mare companie ridică tonul, io cer formular de reclamaţie şi număr de înregistre şi îi explic ca OJPC-ul va stabili cine are dreptate !
Îmi dă formular. Scriu. Şi scriu. Şi termin de scris.
-Da' să stiţi că vă schimb pe răspunderea mea telefonul( după vreo două drumuri în spate la şefa cred) şi nu ştiu dacă mi-l acceptă în centrală !
Şi io de ce am cosumat pixu' ?
Noroc că era pixu' lor....de Vodafone !
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu