miercuri, 10 iunie 2009

CUM TE RESPECTA MARILE COMPANII

Ca tot omu' cu abonamente la tot familionu' la VODAFONE merg săptămâna trecută să cumpăr Luşului(sosia) un nou telefon. Şi frumosul eveniment se întmpla joi. După masă. A lor, că noi sărisem din motiv de telefon. Frumosul telefon ajunge în poşeta lu sosia. Acasă călare pe el să vedem ce ştie să facă. Nu spală şi nici nu calcă, da' bârăie, hârşâie, trosc-pleosc. Curat ghinion de neşansă ! 
Sâmbătă liber, luni sărbătorire de la guvernu lu poc. Marţi înfiinţaaaaaaaaaaaare la prăvălie să-l schimbăm. 
Ne explică agenta de vânzări de mare viteză de tejghea că au trecu 48 de ore si nu-l poate schimba ci trebe musai 'reperat' !
I-auzi !  
Adica ei au lucrat şi sâmbătă şi luni ! Treaba voastră zic io, că din punct de vedere legal 48 de ore se implinesc azi !
Vitezista nu şi nu ! Şi a mai trebuit să particip  la procedura interna prin care ea mă sună ,îmi dă telefonul ei şi îl consultă pe al meu să vada dacă nu mint ! Din punctul ei de vedere nu înţelegea de ce vrem să-l schimbăm. Că doar aşa funcţionează !
Mă poate ajuta cu o reparaţie, că au trecut pa'şopt de ore.
Io nu şi nu ! Ea ca un angajat la o mare companie ridică tonul, io cer formular de reclamaţie şi număr de înregistre şi îi explic ca OJPC-ul va stabili cine are dreptate !
Îmi dă formular. Scriu. Şi scriu. Şi termin de scris.
-Da' să stiţi că vă schimb pe răspunderea mea telefonul( după vreo două drumuri în spate la şefa cred) şi nu ştiu dacă mi-l acceptă în centrală ! 
Şi io de ce am cosumat pixu' ?
Noroc că era pixu' lor....de Vodafone !

Niciun comentariu: