marți, 15 iunie 2010

Această bancă "care este"

Care va să zică, ca tăt omu" ai card. Meri să plăteşti gazu",că tăt eşti prin zonă. N-au POS şi io n-am destui bani în jăb. Meri la bancă ! Nexam bani la bancomat. Mai meri la un bancomat, la 5 km, nexam bani ! Meri la sediu" central, nexam bani în bancomat ! Duduia de prin spatele tejghelei îţi recomandă călduros să-ţi iei banii prin casierie, bineânţeles cu un mare comision ! Rentabil.
Încă reuşesc să nu mă "inervez" şi purced spre alt bancomat legat de o bancă. Nexam bani !
O v"int vremea să-mi sară muştaru" şi să întreb de ce nu pot io să-mi iau banii mei când vrea muşchiu" meu ? Tanti de după geam îmi comunică că au banii, da" n-o alimentat bancomatu", că o vinit "beşina" cu bani numa" la 9 ! Io întrebam astea pe la 11 !
Aşa că mă apuc să le fac un management al timpului, de la ăl cu ţâţa-n gură până la contemporani !
Şă pun mâna pe telefon şi sun în centrală la Bucureşti să le comunic nemulţumirea. Aşa, preţ de vreo 5 minute ascult o tanti cu voce de bărbat care îmi zice ce taste şă apăs ! Ca prostu" stau,şi ascult ! Când în sfârşit cineva mă bagă în seamă întreb şi io :
-Doamna, io am tastatură virtuală, ce să apăs ?

P.S: Banca cu pricina se numeşte Transilvania şi tocmai o pierdut doi clienţi !

Niciun comentariu: