duminică, 1 august 2010

Biertan 2010


Să merem zic, când am auzit de festival.
Aşa că mai merem şi pe la Atel şi Richiş, ca să nu batem drumu" numa" pentru festival. Între Richiş şi Biertan ni s-o făcut foame, oprim să păpăm pe hodaie din păpica pusă la geanta cu frig. Numa" că am mâncat de-am ţepenit să pozez o libelulă, prima în ultimii doi ani.


Timp în care Ozzycu" s-o lipit irefutabil de o căpuşă. Noroc cu un nene cu o dacie că ne-o lăsat să scoatem benzină pe la el pe la carburator. Pe la brotac habar n-am cum se scoate. Numa" maţe, furtune şi fire !
La Biertan lume multă, pestriţă, asudată.


Multe produse bio, bune. Da"cred că tăte conţineau piper, că preţurile îs tare piperate. 10 lei un borcan de dulceaţă mic, mic, mic. De maxim două crihane de pită ! 50 de lei un sfert de caş mic de capră.
Aci s-o produs şi scoaterea "efectivă" căpuşei ce sugea sângele lu Ozzy de după cap ! Adică trei oameni învârteau căţălu" unu" ţinea de căpuşă, în sensu" invers de cum să mestecă mămăliga şi să-nvârte ceasu" şi unu" care făcea poze, adică io !
Am trăit şi momentu" să-l aud pe Ivaniţchi cântând "cioobănaş cu treei sute de oooooooooooiii"!
Una peste alta o fost fain, o fost altfel !

PîSî: mereţi de vedeţi Biertanu" şi noaptea ! Merită, zo !
PîSî al doilea : Mulţumim tovarăşului din imaginea de mai jos care o ţinut de căpuşa lui Ozzy şi acoliţilor lui, care aveau tarabă cu chestii hand made de mână !

Niciun comentariu: