joi, 4 noiembrie 2010

Şi dacă n-avem prealabil ?



Cre" că ştiţi bancu" cu ciobanu" ce mere la doctor, şi doctoru" îi recomandă alifie de dat pe picioare, dar în prealabil îi recomandă călduros să se spele pe picioare. Şi ciobanu" întreabă : -Dom" doctor, şi dacă n-am prealabil ?
Cam aşa se întâmplă şi prin lumea asta virtuală, prin care ne dăm în ultima vreme. N-avem prealabil !
O dată la vreo 4 luni mi se întâmplă să devin "vedetă" fără să ştiu ! Ba unii mă citează fără să mă-ntrebe, ba alţii dau linku" tăt aşa, alţii îmi iau filmele de pe youtube şi le pun la ei.
Ultima tură un tuit de-al meu o apărut la un training de ziarişti pe slaiduri prezentate de o doamnă.Care tăt n-o avut prealabil, că aşa cum v-o-ntrebat pe voi dacă-i voie, aşa m-o-ntrebat şi pe mine !
Cred că ne trebe o mare cantitate de prealabil. Poate ajută şi la ieşirea din criză ! 

Niciun comentariu: