marți, 25 noiembrie 2008

CONSULTANTA SI AUDITUL AFACERII

    La restaurantul "Golden Blitz"acum cateva zile,fiind impreuna cu niste amici, am remarcat ceva foarte bizar.

  Toti  chelnerii si picolii aveau o mica lingurita in buzunarul camasii.
Atunci cand  a venit chelnerul sa ia comanda, l-am intrebat:
  - De ce purtati toti o  lingurita?

  Mi-a explicat ca Golden Blitz a cerut consultanta de la Super Best  Consulting care, dupa cateva luni de investigatii de tip diagnostic, a ajuns la  concluzia ca lingurita este tacamul care cade cel mai des pe jos, la o frecventa  de 3 lingurite/masa/ora. De atunci nu mai e  nevoie sa mergi la bucatarie  sa cauti o noua lingurita.

  Economia de randament de timp de lucru este estimata  la 5,21%.Indicele satisfactiei clientului a crescut de asemenea cu  3,75%.

  Doua minute mai tarziu mi-am scapat lingurita pe jos si imediat chelnerul mi-a adus lingurita lui spunandu-mi ca el va lua alta la urmatoarea  lui trecere prin bucatarie. Bravo Super Best Consulting!

  Dar, si mai curios,  chelnerii aveau o mica sforicica care iesea un pic afara din slitzul lor.Cand  ne-a adus nota, l-am intrebat pe chelner la ce serveste acea sforicica.

  - Ati  observat corect, mi-a spus el cu voce joasa, Super Best Consulting a observat de  asemenea ca am putea castiga ceva timp la toalete.Sforicica este legata in  jurul penisului, deci il putem scoate fara sa il atingem si nu mai trebuie sa ne  mai spalam pe maini, ceea ce reprezinta economie de apa si timpul petrecut la  toaleta scade cu circa 7,39%.

  - Si dupa ce l-ati scos, cum faceti sa-l bagati  la loc fara sa-l atingeti? am intrebat eu.

  - Ei bine, imi spune el in  soapta, nu stiu cum fac altii... dar eu folosesc....lingurita !!

Un comentariu:

Dorin spunea...

aoleu...nu mai pot de ras =))
asta da solutie :))