duminică, 16 august 2009

Coclauri de vazut


Ieri ne-am formalit noi sa o taiem pe coclauri. Si am taiat-o.
Oprirea nr.1 Dumbraveni Catedrala armeano-catolica Sf. Elisabeta. Inchisa ! Pe dinafara vizitat. Langa ea Castelul Appaffy. Nevizitabil, in ruina profunda. Cica se-apuca de renovat la el. Am nimerit si la ceva sarbatorire de-a lor ! Si totusi catedrala era inchisa !
Oprirea nr. 2 Biertan. Biserica fortificata. Mare ! Tare ! Merita ! Farmacia inchisa. Nu inteleg de ce. In jurul nostru numai romaneste nu se vorbea. Inclusiv poloneza, ceha. Bravo lor !
Oprirea nr. 3 ar fi trebuit sa fie la Viscri, dar n-am mai ajuns din motivul de Domeniul Dracula din Danes unde am papat, am papat mama ce-am papat ! Ca romanu' ! Asa ca la nr. 3 trebe oprit si mancat.
Oprirea nr. 4 Festivalul Proetnica Sighisoara. Am crezut ca vin conationalii cu standuri ! Slabut. Dar pasarea a cantat mai pe seara.
Si toate astea in 12 ore ! Sa ne fie de bine.
M-am gandit sa pun si costurile aici. Asa de amorul artei ca sa vedeti ca nu trebe sa fi vreun imbuibat ca sa-ti permiti o iesire de genul asta. Asa ca : benzina 50 lei, papa bun la Dracula 45 lei, intrare Biertan 10 lei, cafea+suc 7 lei, fular indian LusuL(din Sighisoara) 25 lei, naframa io 5 lei, iconita din ceramica lucrata manual 10 lei. Asta e !

Niciun comentariu: