luni, 10 august 2009

IO SI VODAFONU'

Buna ziua,
Numele meu e Dan Ghemes, si am nr. de tel. 072XXXXX.In data de 07.08.2009 in jurul orei 21,10 am fost sunat si mi s-a lasat um msg. vocal in casuta.Nu am fost instiintat nici ca am un apel ratat, nici ca am un msg. vocal decat in data de 08.08.2009 in jurul orei 23,45.Azi am incercat la diferite departamente ale Dvs. - functie cum ma redirectionau colegii Dvs.- sa depun o reclamatie si sa obtin un numar de inregistrare pentru ea. Surpriza ! Mi s-a spus ca nu aveti un astfel de departament.Inteleg ca eu platesc abonamentul la compania Dvs. ca sa-mi aflu "noutatile" dupa mai mult de 24 h, intr-o epoca in care informatia circula cu o viteza apreciabila. Inafara de compania Dvs. la care eu platesc abonament pentru incetinirea vitezei circulatiei a informatiilor.In acest sens vreau un numar de inregistrare a reclamatiei mele(posta electronica e indestulatoare).Abonamentele sunt pe numele XXXX.In eventualitatea ca aveti nevoie de alte detalii va stau la dispozitie.

Cu stima ,
Dan Ghemes

Intre timp :
-Telefon la Relatii Clienti. Redirectionat de cel putin 3 ori. Noi nu avem departament de depunere reclamatii ! In scris va la nr. de fax de pe factura ! Stati sa va redirectionez !
-Vodafone nu-ti da numar de inreg la reclamatie si te plimba pe la departamente care 'te rezolva' incercand sa-ti vanda un un ab. Mai scump decat cel pe care il ai !
-Daca depui reclamatie on-line la vodafone te alegi cu un frumos autorepy ! Nu catadicsesc probabil dupa 15. Astept raspunsul oficial.30 zile !



Domnule/ Doamna,

Acesta este un raspuns automat in urma mesajului trimis de catre dumneavoastra. Va multumim pentru increderea si timpul pe care le-ati acordat pentru a ne transmite acest mesaj si va asiguram ca vom depune tot efortul astfel incat intrebarile dumneavoastra sa primeasca raspuns in termen de 48 de ore.

Daca solicitarea dumneavoastra vizeaza:

Codul PUK al unei cartele reincarcabile
Formati *128# de pe orice telefon mobil
Codul PUK al unui abonament/ Blocarea unui abonament
Formati *222 si apoi tastati 1*1 de pe telefonul mobil
Valoarea ultimei facturi Vodafone
Formati *121*1# de pe telefonul mobil
Detalii despre serviciul Vodafone World (Roaming) sau Passport
Formati *142# de pe telefonul mobil
Detalii despre programul de loialitate Vodafone pentru Tine
Formati *199# de pe telefonul mobil
Detalii despre serviciul de reincarcare
Formati *144# de pe telefonul mobil
Informatii despre functiile si meniurile telefoanelor mobile
Formati *TEL (*835) de pe telefonul mobil
Extraoptiuni Cartela Vodafone
Formati *147# de pe telefonul mobil

In vederea efectuarii verificarilor necesare si oferirii unei solutii optime va rugam sa aveti amabilitatea de a ne specifica de fiecare data numarul dumneavoastra de telefon. Acesta este un raspuns automat care nu permite reply. Pentru solicitari ulterioare accesati...........

Va multumim,Departamentul Relatii ClientiVodafone Romania

Un comentariu:

Anonim spunea...

Si tu? ei nu e mare lucru (fara suparare), comparat cu experienta mea - fara modem dar cu abonamentul platit, 6 saptamani de reclamatii zilnice, plimbari inutile la sediu, niciun raspuns oficial (nici pana azi). Se poate mult, mult mai rau! E de domeniul sf cum functioneaza compania!