duminică, 31 ianuarie 2010

Cooperativa ochiu" şi timpanu"

Noi românii avem "ştate" vechi în a turna pe cine trebe acolo unde trebe. Fie că e vorba de serviciu, comunitate sau pur şi simplu că aşa vrea muşchiu" nostru.
La acest capitol suntem de-o bunăvoinţăăă !
La mine pe scară vecinii ştiu mai bine orele la care venim acasă decât noi ! Dacă uit la ce oră am venit într-o zi acasă şi vreau să aflu, întreb un vecin ! Din cei 4-5 care au ochiul lipit de
vizor(noroc cu uşile astea mai noi, că au un vizor care e destul de mare să nu lase urme în jurul ochilui) şi paharul lipit de perete !
Mai nou se poartă statul în geam degeaba ! Io la început am crezut că sunt împăiaţi si îi scoate la fiecare 15 ale lunii când vine poştaşul cu pensia ! Mare mi-o fost surprinderea când i-am văzut că mişcă !
Într-o ţară în care răspunsul reclamaţiei ajunge întâi la reclamat, turnătoria e încurajată şi foarte bine instituţionalizată.
Amu citez :
"SRI are de sase ori mai multi ofiteri la un milion de locuitori decat serviciul omolog american, FBI, si de cinci ori mai mult decat colegii britanici de la MI5. La 20 de ani de la caderea lui Ceausescu si a regimului sau totalitar bazat pe Securitate, Romania are mai multi ofiteri de informatii pe cap de locuitor decat in perioada comunista."
(Sambata, 30 Ianuarie 2010, ora 19:32Sursa: Ziare.com, Autor: Iulian Leca)

Vă las pe voi să concluzionaţi. La voi în cap, aci pe blog, oriunde. Că oricum nu ieşim bine !
Dacă vă mai spun că în 2010 fondurile guvernamentale pentru serviciile secrete au fost suplimentate mă credeţi ? Sau mă verificaţi mai întâi ?

6 comentarii:

iYli spunea...

Mda, am crezut ca lucrurile astea se intampla doar in Bucuresti. Si pana saptamana trecuta am crezut ca la mine in bloc nu exista asa ceva, pana cand am intarziat la usa in cautarea cheilor mai mult si am auzit o mare bufnitura dupa usa vecina. Cred ca dna respectiva nu vedea chiar tot ce se intampla, s-a miscat si a cazut cu tot cu scaunul pe care banuiesc - ca il foloseste deoarece este mica de inaltime. Pam,pam!

Dan Ghemeș spunea...

răzbunarea scunului ! sper că măcar şi-o rupt barem o coastă !

Lucian Vâlsan spunea...

Ce bine că nu stau la bloc.
Referitor la subiect, deşi poate sună porcesc, este ceva normal.
De altfel puterea defunctei Securităţi stătea tocmai în cei aproape 18 milioane de "securişti" căci nu avea aşa de mulţi ofiţeri dar sigur erau destui care turnau atunci când observau ceva ce li se părea suspect.
De altfel, obiceiurile vechi mor greu.

Sănătate şi spor la scris!

Dan Ghemeș spunea...

Am uitat ! Singura lor bucurie e când te văd răzuind geamul la maşină ! Mere vecine, mere ? Şi zâmbesc ! Nu-şi dau seama că ei tot pe jos merg !

Mihai spunea...

neeaa..te cred pe cuvant!

Dan Ghemeș spunea...

Mulţam ! Spor şi vouă !